Budowa sieci szerokopasmowej - zgłaszanie pustostanów
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów przypomina, iż od 1 grudnia 2022 r. wdrożony został System Informacyjny o Dostępie do Usług Stacjonarnych Internetu Szerokopasmowego, dostępny pod adresem https://internet.gov.pl.
Na stronie https://internet.gov.pl, poza możliwością raportowania informacjio punktach adresowych, istnieje także możliwość zgłaszania pustostanów.
Zgłoszenie pustostanów umożliwi prawidłowe zaplanowanie interwencji publicznych na projekty budowy sieci szerokopasmowych dofinansowywanych ze środków Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy oraz Krajowego Planu Odbudowy. Dzięki temu będzie wiadomo, w jakich budynkach nie znajdują się żadni potencjalni użytkownicy końcowi usług dostępu do internatu i w związku z tym nie ma potrzeby zapewnienia dla takich budynków możliwości korzystania z tych usług.
W związku z zaplanowanymi ogłoszeniami konkursów na budowę sieci szerokopasmowych, Kancelaria prosi o zgłaszanie pustostanów w możliwie jak najszybszym terminie.
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.